Monday 22 August 2022

03-017 華倫夫婦「狼人」事件補完計劃

03-017
華倫夫婦「狼人」事件補完計劃

Note: This post is written in Cantonese and there is no translation of it.

超自然現象調查者華倫夫婦,佢哋一生曾經調查過嘅超自然事件超過一萬宗,而當中嘅著名案件,「維基百科」就列出咗九宗。


華倫夫婦
Image Source: Wikipedia

喺之前嘅貼文入面,我已經介紹過,當中嘅七件案件,都起碼有一次被改編成電影或電視劇,為免麻煩,要大家睇返之前嘅文,我而家用中文再列多一次出嚟畀大家參考:

註:以上戲名同電視劇名盡量採用香港譯名,揾唔到先用台灣或內地譯名。

華倫夫婦有將佢哋嘅調查記錄出版成唔同嘅書,但係對於一個有兩個小朋友嘅爸爸,真係冇乜時間睇書,所以要了解呢啲案件嘅詳細情況,改編作品幫到我好多。

不過,依然有兩件華倫夫婦嘅著名案件係未被改編成熒幕作品嘅,佢哋就係「狼人」同「康涅狄格州伊斯頓聯合公墓」事件。冇電影或電視劇睇,唔通一定要睇書?

都唔一定嘅,改編作品唔一定要係熒幕作品,改編可以係話劇、漫畫,甚至冇影象都得,例如廣播劇,又或者錄音節目。咁啱我好鍾意嘅錄音節目《迷離公路》,就有一集講華倫夫婦嘅「狼人」事件,特別介紹畀大家。 

唔知溫子仁嘅《詭屋驚凶實錄宇宙》將來會點發展,我希望佢會拍埋剩低嗰兩個案件,又或者會重制返「康乃狄克鬼屋」同「斯穆爾家庭」,但係喺未有進一步消息前,聽吓 Herro 嘅《迷離公路》,都可以叫做補完返華倫夫婦部份嘅 open cases,希望大家喜歡。


Go back to the Lobby ...


No comments:

Post a Comment